Duyuru :

Facebook Komik Sözler - 5

Komik Sözler


  1. Bugün diş doktoruma gittim. Kanal tedavisi için 6 ay sonrasına gün verdi. Sanırsın İstanbul’ a 3.köprüyü yapacak :)
  2. Aslında söylendiği gibi okumaya sevmeyen bir millet değiliz. Erkekler bildiğini okuyor. Kadınlarda erkeklerin canına okuyor.
  3. Temel’ e sormuşlar, Kariyer hakkında ne düşünüyorsun diye? Cevap vermiş : Gerçekten çok doğru, erkek çalışır Karı- yer :)
  4. Geçen 90*60*90 ölçülerinde, sarışın, güzel yüzlü, şık giyimli bir kız gördüm. Sonra telefonun alarmı çaldı, uyandım :)
  5. Kapı komşuma sayısal loto dan büyük ikramiye çıkmış. Duyduğumdan beri gülüyorum. Eee ne demişler gülme komşuna gelir başına. Bekliyorum bakalım :)
  6. Adama sormuşlar: “Karınız ortak bir özelliğiniz var mı?”
    - Evet, aynı gün evlendik :)
  7. Bir gün mutlu olacağım diye çok korkuyorum. Hayır, bünyem alışık değil.
  8. Kadınlar küçük şeylerden hoşlanırlar: Pırlanta, tek taş, elmas, kredi kartı. Fazlasında gözleri yok aslında…
  9. Elektrik prizini karanlık da bulacağım diye bütün gece duvarı okşamışlığım var benim, gören de duvarla seviştiğimi sanır :)
  10. - Cesaret nedir? – Cesaret, ishal olduğunu bildiğin halde, osurmaya çalışmaktır :)
  11. Benden ne köy olur, ne de kasaba demeyin. Torpilin var il bile olursun :)
  12. Bir kadının önüne dünyayı sersen “Şu tarafa doğru sersen daha iyi olmaz mıydı” der :)
  13. Gizli numara diye bir şey yoktur. Kıvranan eski sevgili vardır :)
  14. Eğer tekrar çocuk olabilseydim, “Seni kızıma alacağım” diyen teyzelere senet imzalatırdım :)
  15. Akşama kadar Facebook da mı takılıyorsun diyenlere uyuz oluyorum. Görende kendisi bilim adına büyük bir buluşa imza atmak üzere olduğunu zanneder. :)
  16. Petrole gittim pompacı; abi kurşunsuz mu olsun? dedi. ” Kurşuna gerek yok sözlerin var ya” dedim sımsıkı sarıldık ağladık. :)
  17. Ulan Mario çocukluğumuz senin manitayı kurtarmakla geçti :)
  18. Erkek “Bir şeyim yok” diyorsa; %100 yoktur.. Kadın diyorsa: % 60 Tepesi atıktır, % 20 canına okuyacaktır, %19,9 gıcıktır , %0,1 bir şeyi yoktur :)
  19. -Merhaba sigara bırakma hattı mı?
    +Evet buyurun.
    -Vereceğim adrese 2 paket sigara bırakabilir misiniz?
  20. - Facebook bağımlılık yapıyormuş, bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Paylaş :

Yorum Gönder

Fikrinizi Söyleyin..

 
Copyright © 2015. Çöplük - Tüm Hakları Saklı Felan Değildir Tamamen İnternet Çöplüğünden Toplamadır...