Duyuru :

Karısıyla İlişkiye Girmedi Cezayı Yedi


Hakim adamın karısıyla cinsel ilişkiye girmemesini 'ortak yaşama' ihanet saydı. Fransa'da bir hakim, uzun süre karısıyla ilişkiye girmeyen adamı mahkum etti. 
Nice Mahkemesi'ndeki Hakim, Jean-Louis B adındaki 51 yaşındaki adamı kocalık görevini yerine getirmemekten suçlu buldu. 
Bu inanılmaz dava Fransa'da günün konusu oldu. 
47 yaşındaki bir kadın 51 yaşındaki kocası Jean-Louis B adlı kocasının son 20 yıldır kendisiyle ilişkiye girmediğini belirterek mahkemeye başvurdu.Kadın dilekçesinde , "Seks yapmamaktan dolayı hayatım allak bullak oldu.Hayatın zevklerinden mahrum kaldım.Bu yüzden kocamdan tazminat istiyorum" dedi. 
Davaya bakan hakim Fransa'da evlilik yasasının 215'nci maddesinde yer alan "Paylaşılan ortak yaşam" hükmünün ihlal edildiğine karar verdi. 
Hakim "Karı-koca arasındaki cinsel ilişki, birbirlerine olan sevgi ifadesidir ve bu ailenin durumda böyle bir ilişki yoktur ve bunun sorumlusu kocadır " dedi. 
Adamın yorgun geliyordum, hastaydım ve işlerim yoğundu gibi gerekçelerini geçerli kabul etmeyen hakim adama karısıyla seks yapmamaktan toplam 13.965 dolar ceza kesti.
Paylaş :

Yorum Gönder

Fikrinizi Söyleyin..

 
Copyright © 2015. Çöplük - Tüm Hakları Saklı Felan Değildir Tamamen İnternet Çöplüğünden Toplamadır...